Some time has passed...

Ojoj vad dålig jag varit på att uppdatera! Fy på mig!

I fredags (för en vecka sedan) var jag iaf på Ego med en massa människor. Det blev jag, Amanda, Jossan, Denise, Lini, Iris, Sara, Ruth, Alex, Adamsson och Grip. Senare kom även Frida, hennes pojkvän Fredrik och deras kompis Tess dit. Riktigt kul hade vi! Jag kom hem vid typ halv tre men kunde inte somna förrän 20 i sju... Smällar man får ta.


Den här veckan har jag varit i skolan länge varje dag utom idag. I måndags fick jag Rita på markarbete/förberedande hoppning vilket betyder att jag ska hoppa med henne igen... Känns väl sådär men jag pratade med Jessica och hon sa att jag skulle rida henne eftersom jag red henne "så jäkla bra" och det var ju jättekul att höra! I tisdags var det matteprov som nog gick helt ok tror jag. Onsdagen gick helt till UF-fix. Igår jobbade jag lite svenska med gruppen och sedan var jag bara fram till mattecentrum. Juste! I tisdags fick jag reda på att Mattecentrum-Johan tydligen hittat min blogg! Han hade tydligen googlat Mattecentrum =P
Idag skulle jag egentligen gått på Internationell Ekonomi-lektion men jag hoppade över det eftersom lektionen bara skulle vara att man fick jobba med uppdraget. Min skoldator är inte helt frisk så jag måste starta om den typ var 5:e minut så jag mailade läraren och sa att jag pluggar hemifrån istället.

Ikväll blir det en lugn kväll. Hade lite lösa planer på att gå ut med Denise eftersom hon fyller år idag (WOHOOOOOO!) men jag orkar inte riktigt så jag får fira henne på måndag istället.

Nu tycker jag att Johanna ska sluta prata i telefon och chatta med mig istället =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0