Sommarregn och 1a April

Jag glömde ju skriva om sommarregnet igår! När jag och Amanda lämnade skolan för att ta oss hem småregnade det lite och det luktade sommarregn! Helt underbart och vi blev om möjligt ännu gladare! Dessutom var det ju sol hela dagen! Äntligen känns det som om våren är påväg!

Idag är det första april och jag hoppas verkligen att jag slipper bli lurad idag. Jag hatar verkligen sådant! Jag ska äta lite frukost nu och sedan åka in till skolan för att umgås lite och hämta mina efterlängtade studentkläder!

Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Haha lustigt! Jag läste för fort o läste fel - "ska nu åka till skolan och umgås lite med mina efterlängtade studentkläder". Snacka om att man kände sig dissad... :P

2009-04-01 @ 21:06:12
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Åh, många verkar ha fått ta del av solen idag! Håller tummarna för att det fortsätter så!:.))



Måste även tacka för din kommentar -tack för att du delar med dig!:.))

2009-04-02 @ 04:06:23
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0