Studenten närmar sig med stormsteg!

Studenten närmar sig verkligen med stormsteg! Igår var jag i stan och satt på Cafe60 med UF-företaget och jobbade med årsredovisningen som är det sista vi gör i företaget. Idag var jag i skolan och jobbade med en av de tre svenska-uppgifterna jag har kvar och nu ska jag egentligen jobba med den sista uppgiften i Internationell ekonomi! Studentklänningen är inhandlad, imorgon är det mösspåtagning och mottagningen planeras för fullt!

På lördag är det Jossans skiva och vi kommer förmodligen båda två vara Catwoman! Will there be a catfight? ;D Nej men vi kommer förmodligen se ganska olika ut ändå. Jag fick förresten inbjudningskort till Jossans mottagning för ett tag sedan och när mamma såg bilden på den sa hon "Det där kunde lika gärna ha varit du!" Så vi var tydligen ganska lika!

IMORGON KOMMER AMANDA HEM! Gud vad jag har saknat henne! Alla våra sms och msn-koncersationer och våra helt utflippade "Ja! Eller? Kanske... JAHA! Eller nej?" som bara vi själva förstår!


Den här klänningen ska jag ha på studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0