Vart tog blogglusten vägen?

Blogglusten försvann igen. Den gör det ibland. Vissa dagar känns det som om jag kan blogga om vad som helst. Andra dagar känner jag att jag inte har något vettigt alls att skriva. Kan väl berätta att jag fick ett nytt tangentbord till min lap top. Det skulle egentligen kosta 300 kronor och inte gå på garantin men jag fick ett tangentbord gratis. Jag tycker inte om det nya mellanslaget. Det låter jättemycket! Men det är ju bara lite drygt 7 veckor kvar nu. Det är mindre än två månader!!! Det börjar kännas läskigt nu! I onsdags sökte jag till högskolan. Jag var ute i sista minuten men jag hann innan studera.nu kraschade iaf. Eftersom jag inte har någon direkt aning om vad jag vill göra blev det fyra ganska olika program jag sökte:
1. Civilekonom (Stockholm)
2. Djursjuksköterska (SLU i Skara)
3. Etologi och Djurskydd (SLU i Skara)
4. Tekniskt basår KTH (för att sedan kunna söka vad jag vill på KTH)

Nu är det bara att vänta och se vilket jag kommer in på. Sedan ska jag bestämma om jag vill börja plugga i höst eller om jag ska ta ett sabbatsår. De flesta jag pratar med säger att jag borde ta ett år ledigt och jobba och/eller resa.

Igår var jag i skolan från typ 11 till halv 7 ungefär. Mamma kom dit vid tre och så hade vi det sista utvecklingssamtalet någonsin! Jag fick tillbaka min jacka som jag glömt hos Amanda och skickade därför med min väst hem med mamma. När jag skulle hem kom jag på att mitt busskort låg i västen... Så jag fick köpa en SMS-biljett men när jag tänker på det var det nog meningen eftersom jag åkte hem efter sju och mitt busskort bara räcker till sju.

Idag ska jag städa mitt rum, plugga matte, göra lite UF-grejer och ikväll ska jag förmodligen till Ego med Amanda, Jossan, Iris, Lini och eventuellt Denise, Frida, Ruth och Alex. Jag är riktigt trött nu men jag ska nog försöka orka iaf. Det är ju onekligen ett roligt gäng!


Jossan och jag på Linis födelsedag. Typ första gången vi snackade tror jag!



Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Grymt härlig bild! Och en härlig kväll ;P

2009-04-18 @ 12:07:47
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: Sandra - Piffad

sv: aha :) hur ser den ut då?

2009-04-19 @ 23:35:30
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: Sandra - Piffad

sv: Jo men den har jag sett! :)

2009-04-20 @ 15:12:22
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0