...och doften av stekt kantarell sprider sig i huset

Just nu sitter jag i TV-rummet nere och tittar på F.R.I.E.N.D.S. säsong 6 och surfar lite. Pappa står i köket och steker kantareller som mamma köpte och vi alla tre rensade. Jag älskar den doften!

Igår var det kräftskiva hos Jossan. Innan det åkte jag in till stan och träffade Denise. Det känns jättekonstigt att hon ska flytta! Jag vet inte om vi kommer träffas något mer innan hon åker heller. SOm tur är kommer hon ju iaf bo i Sverige så jag kan ju åka och hälsa på. Och det finns ju alltid internet och telefon.
Kräftskivan var iaf jätterolig! Jag fick träffa flera människor jag aldrig träffat förrut. Jag hade inte med mig några kräftor eftersom jag bara äter klorna men jag fick många klor av Amanda så min medhavda paj behövdes inte. Dessutom fanns det jättemycket bulgursallad.
Vid 2 eller något cyklade jag och Amanda hem till henne. Jag fick låna en cykel av Jossan. Amandas cykel gick sönder halvvägs hem. Men det gick iaf att komma hem.
Idag hämtades jag av mamma och pappa. Jag vet inte riktigt hur jag lyckades övertala dem =P Jäkligt skönt var det iaf att slippa åka tåg/tunnelbana/buss i typ två timmar! Så TACK mamma och pappa!


Jag på Djurgården när jag var där med Amanda i torsdags (bild tagen från Amanda)

Kommentarer
Postat av: Ruth

Tack för min första bloggkommentar ;)

2009-08-22 @ 22:40:46
URL: http://rutan.webblogg.se/
Postat av: Ruth

Tack för min första bloggkommentar ;)

2009-08-22 @ 22:40:47
URL: http://rutan.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Sv: Tack så mycket! :D

2009-08-23 @ 19:47:15
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0