Sista gången jag fyller tonår!

Idag fyller jag år. 19 år. Sista gången jag fyller tonår. Det känns jätteskumt! Jag känner mig inte alls så gammal! Jag har ju inte riktigt fattat att jag gått ut gymnasiet. Mentalt tror jag nog att jag bara fyller 17. Hm...

Dagen har firats med mamma och delvis även pappa. Mamma och jag åkte ut till Djurgården. Vi gick till Lisapåudden där vi träffade pappa och åt den, nu mera, traditionella födelsedagslunchen. Jag tog räksalladen, som vanligt. Eller jag vet inte om man kan säga "som vanligt" när vi bara haft den här traditionen i tre år nu. Kan iofs vara fyra år. Jag orkar inte riktigt kolla upp det nu.
Efter lunchen gick jag och mamma till Rosendals trädgårdar och drack kaffe. Sen skulle jag egentligen träffa lite kompisar men jag var så trött så jag åkte hem och badade och solade lite istället. Har sovit dåligt flera nätter nu så det är väl inte så konstigt om jag är trött.
Till middag fick jag sushi från min favoritrestaurang Sushi Nikko. De har jättegod sushi! Det var så skönt att sitta ute i solen och äta sushi! Känns så tråkigt att hösten redan börjar komma. Jag gillar inte riktigt förändringar och det är så mycket som ändras nu. På onsdag åker Denise till Umeå och Amanda till Frankrike. Det känns jättekonstigt att de inte kommer finns här. Men det blir nog bra. Jag hoppas och tror att de kommer få det superbra!

Nu ska jag ha lite videokonversation med Emily och sedan ska jag sova. Dags att försöka förbättra sovvanorna!


Jag och min fina mamma som är ännu finare i verkligheten! What would I do without you??


Kommentarer
Postat av: Denise

Du ska komma på vad du vill göra och sen ska du göra det!

2009-08-20 @ 12:06:45
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0