A day of school without school

Jag kom nyss hem från skolan. Jag hade ingen lektion men jag skulle prata med en av mina lärare och så skulle vi ha ToD-möte. Mötet med läraren gick bra och jag gick därifrån med flera bra tips. ToD-mötet blev ganska kort eftersom det bara var jag och Erica där. Vi gjorde lite och sedan kom jag på att jag lika gärna kunde göra det hemma så jag åkte hem.
Jag åt lunch med Amanda och Ruth och det var trevligt. Fick ett SMS av Amanda i morse där hon bad mig äta lunch med henne och hennes ord är min lag ;D (<--- En av de första och sista smileys jag gör på bloggen).

Nu ska jag nog äta något och sedan är det Internationell Ekonomi-plugg som gäller. Har prov på tisdag nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Hehe jadu, tur att du lyder mig ;-) Jag hade inte med mig telefonen när du skulle gå hem :( Sorry!

2009-02-04 @ 14:47:23
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0