A true friend means everything!

Gud vad det är skönt att ha någon som man kan berätta allt för! Att få prata av sig vare sig det är något stort eller något litet! Att ha en vän man kan lite på till hundra procent och som man vet alltid finns där. När jag var yngre trodde jag det räckte med min hund eller ett gosedjur, men nu när jag upplevt äkta vänskap vet jag vad det verkligen innebär.
Idag har varit en väldigt deppig dag av olika orsaker men nu har jag pratat med Amanda och allt känns genast mycket ljusare! Förhoppningsvis kommer vårt samtal göra att jag sover bättre i natt och då kommer morgondagen garanterat kännas lättare. Sömnbrist gör ju inte precis en dålig dag bättre.

Jag är så otroligt glad för de kompisar jag har nu! Det finns flera jag känner att jag kan anförtro mig åt och det är något jag är ganska ovan vid. Visst har jag haft kompisar som jag trott stått mig riktigt riktigt nära men inte så här. Tack för att ni finns där!

Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Naw vad gullig du är! Tack för att du finns också =D ! Det är som du säger oerhört viktigt, och underbart! Och så sant som det är sagt, man sover bättre (båda två oftast) ;-)

2009-02-04 @ 12:43:38
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0