Fest igår

Idag fyller Li-Martina 19 år så igår var många av oss på Huset för att fira henne, och även Alex som fyllde år i torsdags. Vi hade riktigt kul även om jag och Denise hade lite otur med musiken på dansgolvet. När vi var där sög musiken, men så fort vi gick därifrån började de spela bra låtar. Jag kanske ska dra kvällen i tidsordning förresten...

Klockan halv nio (typ, vi blev ltie sena) hämtade vi Denise (vi fick skjuts av mamma). Lite innan nio kom vi fram till Gamla Stans tunnelbanestation där de andra var. Vi grattade Lini, hälsade på massa folk ("Hej, dig känner jag igen" "Ja vi gick i samma klass ett tag") Så gick vi till Huset och Amanda, Denise, Jossan och jag hamnade i täten. Vi stod utanför och väntade ett litet tag och sedan gick vi in. Det blev lite väntande vid garderoberna eftersom vi var så många men sedan satte vi oss. Ganska snart kom Joel och sa att vi skulle gå och köpa dricka så det gjorde vi. En cider blev det för mig eftersom jag tyckte den var god när jag fick smaka av Frida förra gången. Vi satte oss igen och väntade på tårtorna. Vi fick vänta ett tag, men vi hade trevligt där vi satt och pratade. Tillslut kom tårtorna som av misstag hade hamnat på en annan klubb först. Så vi åt tårta och sedan ville Denise dansa. Vi gick till ett av dansgolven och insåg att vi var betydligt längre än alla där men what the heck tänkte vi. Tyvärr var det ganska usel musik så ibland stod alla still och bara tittade på varandra med förvirrade miner. Vi gick och satte oss igen men nästan direkt frågade Amanda om vi ville dansa så vi gick upp igen (fick vila lite först iofs) och vi träffade Erica och Steph på dansgolvet. Juste, Amanda, Denise och jag blev fotade av en mingelfotograf också!
vid tio i tolv satt vi ner igen och då kom Lini och Malin dit också och vi satt och räknade ner till 12-slaget. Då sjöng vi för Lini och alla i rummet sjöng med!

Jag har insett att folk blir ganska roliga när de är fulla hehe =P

Nu måste jag verkligen försöka plugga... Fick iaf reda på att svenska-uppgiften har blivit framflyttad vilket är otroligt skönt!!


Kommentarer
Postat av: Denise

Haha ja folk blir ofta roliga när de har druckit lite för mycket =P

2009-02-07 @ 14:44:47
URL: http://denisey.blogg.se/
Postat av: Sally

Du har blivit utmanad i min blogg ;).

2009-02-07 @ 16:30:36
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/
Postat av: Amanda Ekeberg

Haha syftar du på nån speciell eller bara allmänt :P ? Jag skulle dessutom säga att folk blir ganska roliga bara man kommer ut, för man släpper så många murar än om man t.ex. är i skolan eller hemma hos nån. Mer avslappnat, liksom!

2009-02-07 @ 17:56:02
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0