God (?) morgon

Idag vaknade jag med ont i huvudet, ont i halsen, ont i lederna och ett halvdåligt humör. Det är kanske inte det bästa sättet att vakna på. Jag låg kvar i sängen ett tag innan jag gick upp och åt frukost framför OC säsong 1. Jag är verkligen en DVD-box-nörd! I helgen ska jag skicka efter några fler. De jag har nu är OC 1-3 (har tyvärr inte 4:an. Funderar på att skicka efter den) House 1-4 (NÄR kommer 5:an ut???) F.R.I.E.N.D.S 1-10. Andra serier som jag skulle vilja ha är Gossip Girl, Scrubs, Las Vegas, Wildfire och Veronica Mars.
Vilka är era favoritserier?

Dagen ska ägnas åt plugg och att hjälpa mormor och morfar. De har lite problem med sin DVD så jag ska se om jag kan lära dem hur man gör. Det kommer antagligen bli lite städning också. Jag skulle fixa med pumpen i akvariet igår men jag klarade inte riktigt av det när jag hittade en av mina fiskar halvmalen vid filtret. Pappa fick fixa det istället, men jag har inte hunnit (läs orkat) sätta tillbaka pumpen ännu så det måste göras. Helst ska jag ju tömma ur lite vatten och fylla på nytt också men jag får se om jag orkar.

Nu ska jag fixa i ordning lite här innan vi går ner till M & M.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0