Home again!

Så var man hemma igen då. Känns riktigt skönt att vara hemma även om det var skönt med sol och bad. Just nu orkar jag inte berätta allt som hände så det får komma lite i omgångar.
Dagen idag har gått åt till att packa upp, handla och städa. Pappa har jobbat så det var mamma och ag som handlade och så. (Pappa packade iaf upp sin väska igår) Vi var nere hos mormor och morfar också och gav en liten present för att de passat Molly hela veckan. Jag tog med min dator också så vi visade bilder.
Det känns jättekonstigt med all snö! Men härligt ändå.

Längtar som f*n till imorgon då Amanda och jag ska äta lunch på stan, gå på bio och sedan ska hon sova hos mig. Har saknat henne som sjutton! Och längtar till måndag kväll då det är hoppning och jag kanske ska få hoppa Bontje. Och onsdag längtar jag till också då jag och Denise ska träffas (ska ju träffa henne och de andra på måndag också vilket jag längtar till men på onsdag ska vi hitta på ngt. Skolan är liksom inte samma sak)
Något jag inte längtar till är matteprovet på tisdag. Jag har räknat allt i planeringen nu iaf men det känns ändå ganska olustigt inför provet. Jag har ganska lågt matte-självförtroende (vanligt självförtroende med för den delen) så jag känner mig tryggast med ett facit bredvid. Men det ska nog gå bra. Det är ju egentligen otroligt att jag alls läser matte c! Jag som inte ens trodde att jag skulle klara matte b fick nästan mvg i den kursen!

Nu ska jag nog hitta på något annat... vad vet jag inte ännu.

Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Vad gullig du är =D !

2009-02-27 @ 22:30:42
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: Denise

Sv: Är det verkligen det? Alla Kristin/Christin brukar ju kallas för Kicki, Krillan eller Tina...

2009-02-28 @ 20:06:32
URL: http://denisey.blogg.se/
Postat av: sandra

snygg blogg =)

2009-03-02 @ 13:42:48
URL: http://www.sandraaz.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0