Ingen pluggmotivation

Jag har verkligen ingen pluggmotivation idag vilket är katastrof! Jag har prov på kapitel 1-4 i Internationell Ekonomi på tisdag och jag har bara läst kapitel 2, halva 1 och halva 3. Jag har dessutom itne tagit några anteckningar på det jag läst ännu. Jag har också en svenskauppgift som jag knappt börjat med. Den känns iaf lättare för när den är klar så är det över, men jag hatar att plugga inför prov. Jag känner mig aldrig klar!

Nu ska jag iaf städa mitt rum och efter det ska jag försöka plugga lite igen.... Wish me luck!!

Kommentarer
Postat av: Denise

Min pluggmotivation har också varit sådär idag men nu ska jag ta tag i det igen. Önska mig lycka till ;)

2009-02-05 @ 17:46:22
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0