Jippi för att dela rum med en gammal hund...

Min hund fiser mer och mer för varje år och mest på kvällarna vilket inte är så kul för mig eftersom jag delar rum med stinkbomben... Ett tips till er hundägare: Ha inte hunden sovandes i samma rum som ni för när de blir äldre är fisar ett av deras största nöjen!

Apropå det kom jag just att tänka på min storebrors kompis lilla Jack Russel som blev hysteriskt rädd första gången han pruttade. Stackaren förstod inte alls vad som hände...


Pluggandet gick åt helvete iaf... Jag har inte ens städat klart på mitt rum! Vad sjutton är det som händer? Jag vill veta vad jag ska göra efter gymnasiet så att jag har ett mål! Snälla ge mig tips på vad jag ska göra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0