Några timmar kvar

Om några timmar bär det av. Egypten ska vi till denna gång. Hurghada för att vara exakt. Vi har varit där förut men då var Andreas med och det är ett annat hotell (tror jag... jag har inte varit delaktig i beställningen av resan). Hela dagen har jag varit precis på gränsen till panik. För er som inte vet det är jag riktigt flygrädd och börjar bli nervös flera dagar innan. Packningen är iaf nästan klar. Det ska ner i väskan bara. Pappa sa att han ska ta med sig sin dator med DVD-spelare så jag har köpt Gossip Girl season 1 och så tar jag med mig OC season 2. Det är faktiskt första flygresan jag har DVDer med på. Jag har ju alltid med när vi åker ut med båten.

Jag pratade precis i telefon med Amanda och sa hejdå. Hur ska jag klara mig en vecka utan henne? Pappa blev inte direkt glad över sms-räkningen efter Spanien så jag måste försöka hålla tillbaka på sms-skickandet... Det kommer inte bli lätt!

Just nu laddar jag båda mina iPods. Det är något jag behövt göra länge men jag glömmer alltid sådant eftersom jag aldrig använder dem när jag är hemma. Jag har alltså en svart iPod Nano (generation 2) och en ljusgrön iPod Shuffle (generation 2). Jag skulle gärna laddat in lite nya låtar men jag har glömt fråga mina kompisar om de kan ladda ner så... Ska försöka få ladda över de jag har till pappas iPhone iaf. Insåg precis vilka iNerds pappa och jag är... :P

Nu ska jag fixa det sista och prata med mamma. Jag kommer antagligen inte blogga något innan nästa torsdag eller fredag. Ni får ha det så bra!



Snart är det här min utsikt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur ska jag överleva? oO

2009-02-18 @ 19:46:05
URL: http://zakaraa.blogg.se/
Postat av: Denise

Haha jag har tänkt på dina sms-räkningar efter dina semestrar, kan nog inte alltid vara så trevliga =P

2009-02-18 @ 20:36:36
URL: http://denisey.blogg.se/
Postat av: Amanda Ekeberg

Hoppas verkligen verkligen (*1000 till verkligen) att du har det uraburabra! Saknar dig redan, men nästa lördag smäller det ;D ! <3

2009-02-21 @ 02:18:49
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh, nu vill jag utomlands!

2009-03-03 @ 17:16:18
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0