Riktig pluggdag

Jag läste precis i en kompis blogg att hon ska försöka åka lite längdskidor idag och jag blev så himla sugen på det! Jag åkte inte alls förra säsongen och det verkar inte bli något den här säsongen heller. Jag har inte gjort det plugg jag måste göra så idag blir det till att sitta med det och försöka koncentrera mig. Jag får trösta mig med att det antagligen är för lite snö.

Jag börjar iaf närma mig ett beslut om hur jag ska göra efter gymnasiet. Jag vill inte säga något nu eftersom jag inte alls är säker ännu men det känns skönt att jag iaf känner att jag har lite att välja mellan och det är saker och tycker verkar ganska intressanta.

Förresten, är det någon som vill gå en sommarkurs i Hindi med mig??


Det här är vad jag vill ha nu: Mycket snö och sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0