Riktig uppmuntring!

Idag när jag läste en kompis blogg blev jag tårögd! Mot slutet av inlägget läste jag nämligen den här meningen:
"Och jag vill bara säga till dig Lovisa, du är allt vad en tjej kan önska sig som vän!"
Den här tjejen och jag träffades på internet för ungefär ett halvår sedan och har verkligen blivit bra kompisar. Tänk att man kan bli så bra kompisar på så kort tid! Igår hade jag försökt hjälpa henne med en grej men tyckte inte att jag kom med några bra tips alls. Jag kände mig rätt värdelös som kompis igår, men så läste jag det här och det gjorde mig så glad!

Så tänk på det folk: Om det är någon som betyder mycket för er, säg det! Ni anar inte hur mycket det betyder!


Bilden är tagen 2006-08-20 av min kära mor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0