Rooney

Jag har hittat ett band som jag gillar! Tyvärr är det ganska svårt att hitta youtube-videor med deras låtar. Den bästa jag hittar på When did your heart go missing börjar med ett annat intro. De flesta videorna är live-uppträdanden och då får man stå ut med folk som skriker. Det är inte precis vad jag vill.

Rooney är ett amerikansk band som har släppt två skivor. Sångaren var med i En prinsessas dagbok där han spelade Michael. Ni vet Mias kompis brorsa?

Här är en video med min favoritlåt. Ni får börja vid 0.20

Kommentarer
Postat av: Denise

Hehe jag är väl inget rooneyfan emn kul att du gillar dom. Och sångaren är ju lite småsnygg ;)

Det var ju hey there delilah introt =O

2009-02-12 @ 20:20:07
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0