Telefonsamtal

För några minuter sedan satt jag vid köksbordet och pratade med mamma när jag hörde att min mobil började brumma. Någon ringde till mig. Jag blev ganska konfunderad för det är bara mamma och min kusin som ringer till mig. Alla andra smsar. Mamma satt ju mitt emot mig så det var inte hon och Theresia brukar bara ringa till mobilen när jag inte svarar hemma. När jag tittade på mobilen såg jag att det var Amanda som ringde! Hon satt på tunnelbanan på väg hem men sedan kom det någon som hon kände så vi la på och hon sa att hon ska ringa ikväll igen.
Jag måste nog låta väldigt konstig på telefon. Jag är inte van vid att prata i telefon längre. Jag gjorde det mycket mer när jag var yngre men nu har ju alla msn och man smsar mycket mer.

Brukar du prata mycket i telefon?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0