Utmaning

Jag blev utmanad av Sally:

Regler:

1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.

3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.


Sju sanningar om mig:


1. Jag tycker det är ganska skönt att vara ensam ganska ofta.
2. Jag drar ofta paralleller mellan verkliga livet och TV-serier (framför allt F.R.I.E.N.D.S. och House)
3. Jag brukar inte ha mer smink än mascara på mig.
4. Jag reser ganska mycket.
5. Jag började rida i januari 1999.
6. Jag kan röra på höfterna ;)
7. Jag har ovanligt bra kontroll över mina ansiktsmuskler.


Jag utmanar:
Anna , Eva , Sofia , Lina , Johanna 

(De andra bloggarna jag läser är redan utmanade)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur länkar man folk i sin blogg? :P

2009-02-09 @ 16:57:24
URL: http://zakaraa.blogg.se/
Postat av: Zakaraa

Du är utmanad ^^, Läs min blogg ;)

2009-02-09 @ 21:23:27
URL: http://zakaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0