Var finns motivationen?

Ja, var finns motivationen? Jag har inte motivation för något längre. Inte för skolan, inte för The Sims och inte för bloggen. Jag blev dock lite gladare när jag kollade statistiken och såg att det var ovanligt många besökare trots att jag inte bloggat på ett tag.

I måndags var det ridning och jag red söta Trixie igen. Hon hade vilat dagen innan eftersom Stockholmscuppsmatchen var inställd så hon var väldigt på. Det var flera gånger hon började galoppera när jag inte var tillräckligt snabb med hjälperna. Det roligaste var på slutet när vi travade på volter och Jessica (min ridlärare) sa "Rid i det tempo som känns bäst" och Trixie började galoppera! Det tog ett tag innan jag började bromsa för jag satt bara och skrattade! Det visar ju också på att jag börjar hitta tillbaka till mitt gamla rid-jag.

Igår (tisdag) hade vi prov i Internationell ekonomi. Det var ganska få där. Jag tror att flera tänkte att de kunde göra provet på lärarens andra lektion på fredag istället (jag vet att vissa var sjuka). Chi fick de som tänkte så! Missade man provet ska man göra om det i slutet av kursen.
Jag kände mig inte alls förberedd men när jag väl satt på provet var jag hur lugn som helst och tyckte att jag kunde det mesta. Jag ska iofs inte säga något innan jag fått resultatet. Jag kan ju ha fått allt om bakfoten.

Nu ska jag tvinga mig själv att plugga lite. Jag har ett nytt inlägg på gång men ska vänta med det tills jag fått något gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0