Dags för ändring

Satt precis och läste på Kenzas blogg och kom på mig själv med att tycka det var intressant. Jag vet att jag hittills har varit väldigt anti de lite mer kända bloggarna (som t.ex. Kenza och Blondinbella) och jag har varit väldigt hård mot dem. Nu har jag dock bestämt mig för att ändra mitt beteende. Jag ska verkligen försöka att inte klanka ner på andra, för jag vet själv hur dåligt man mår om folk gör så. Dessutom kan ju inte jag säga någonting om de jag inte känner!

Jag hoppas att fler med mig kommer ändra sitt sätt att se på andra!

Life's what you make it so let's make it ROCK!

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Sv. Tack så mycket :D hmmm tror inte någon betalar för sitt CS faktiskt hehe förutom stora företag!

2009-01-28 @ 18:03:26
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Sara~Candis

Sv. Nej jag hoppas inte heller det :( men det känns hopplöst.



Jag har varit olaglig och laddat ner, som de flesta andra :)

2009-01-28 @ 19:41:35
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0