Hemstudiedagar

Jag älskar verkligen mitt schema för våren!
Måndag: 9.10-10.20 Svenska C, 10.20-12.30 WS/Lunch, 12.30-15.00 UF, 15.10-16.20 Matte C
Tisdag: 9.10-11-40 Internationell ekonomi, 12.45-13-00 PH-samtal (alltså personligt handledarsamtal)
Onsdag: Ingenting
Torsdag: Ingenting
Fredag: Ingenting

T.o.m. min handledare blev chockad igår när hon fick reda på det! Iofs hade jag mer än andra förra terminen.
För er som inte vet hur kunskapsgymnasiet fungerar så har jag så kallad Workshop på onsdag-fredag. Det innebär att jag går till den lärare jag behöver hjälp av (om jag behöver hjälp), men jag behöver ganska sällan hjälp så jag brukar plugga hemifrån. Som idag t.ex. Jag har precis skrivit en lista med saker jag ska göra de här tre dagarna. Kanske bäst att sätta igång med det nu!


Kommentarer
Postat av: Sess

Tack så mycket! =D

Kul att du gillade det!

Du är välkommen tillbaka när du vill!

Oj vilket skönt schema du verkar ha hi hi

Hoppas du får en bra dag!

Många kramar

2009-01-28 @ 14:54:29
URL: http://twinkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0