HouseMD, journalistkommentar

De som känner mig vet att jag är ett STORT HouseMD-fan (jag äger de fyra säsonger som finns ute på DVD och kan knappt vänta tills säsong 5 kommer ut). Håller just nu på och ser om dem. Började med fyran, tog sedan trean, är nu på ettan. Självklart har jag också kollat på massor av intervjuer och liknande på youtube och jag måste bara skriva ner ett utdrag ur en av de filmerna:

"First of all I want to thank the producers for season 2 especially the episode where House needs to get a shot and rolls up his sleeve so we get to se Hugh's bicep..."
"What about when he drops his pants??"
"House is the thinking womans sex-object, the pants are to obvious!"
Jag skrattar så fort jag tänker på det! (Jag vet att jag är konstig...)

Kommentarer
Postat av: Denise

Sv: Wohoo vad duktig du är! Fast det var vildsvin, inte vårtsvin ;P

2009-01-18 @ 16:07:04
URL: http://denisey.blogg.se/
Postat av: Ellie

svar: haha okej, tyckte det var lite likt handel när jag läste om det och nu förstår jag varför :P



Det är verkligen sjukt svårt utan hästarna, jag fattar inte ens själv hur jag har klarat mig, men jag slutade på ridskolan för att jag helt enkelt tröttnade på hela "ridskole-grejen" ville liksom rida själv eftersom jag hade gått på ridskola så länge. men det har helt enkelt inte blvit så än :/



Hehe tror jag hittade din blogg på bloglovin :P

2009-01-18 @ 18:30:29
URL: http://tejk.blogg.se/
Postat av: Ellie

svar:

jo sådär tänker jag med lite. jag är inte den socialaste så känns dúmt att bara komma till ngn o fråga om man kan hjälpa till haha :P

har itne råd att ha egen häst heller så det får vänta ett bra tag, men tänkte hyra häst lite då och då på min gamla ridskola :P

Det jag är rädd för är att sen när jag ska skaffa egen häst så kanske jag är så ringrostig när jag ska provrida så det går åt helvette :P haha

2009-01-18 @ 20:48:27
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0