Inte

Just nu sitter jag på  lektion i Internationell Ekonomi. Började anteckna på datorn men sedan tyckte jag att läraren gled bort från ämnet så jag orkade inte fortsätta. Så jag låtsas att jag antecknar. Självklart lyssnar jag också! Måste ju börja anteckna om det blir något intressant!

Igår var det en jättelång dag! började 9.10 med svenska som slutade 10.20. Hade tänkt läsa lite i internationell ekonomi-boken men det blev inte riktigt så. Jag och Denise satte oss i det iskalla Tysta rummet. Denise hade What happens in Vegas på ett USB-minne så vi såg slutet av den. Sedan visade jag lite House-klipp på youtube. 11.30 åt vi lunch. 12.30 började UF-lektionen. Vi pratade om mässan. 15.10 var det dags för MatteC. Vi slutade ovanligt sent. 16.20 fast vi brukar släppas ungefär 10 över. Så jag fick skynda mig till Subway för att köpa en macka (Denise var snäll och följde med som sällskap) Sedan snabbt hem och byta om och åka till stallet. Jag fick rida Bontje igen och det var verkligen super! Hon var lugn (efter lite galopp iaf) och försökte verkligen förstå vad jag menade. Vi skulle göra bakdelsvändning och hon kan knappt skänkelvikning men hon gjorde i alla fall rätt några gånger! Kändes verkligen bra!

Borde kanske försöka koncentrera mig mer på Robert nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0