The sims 3

Igår var jag i Haninge centrum och då passade jag på att gå till Game. Hade tänkt köpa Black&White2 men de har slutat sälja den tyvärr. Förhandsbokade istället The Sims 3 vilket betyder att jag kommer få Collectors Edition. Det innehåller:
Spelet The sims 3
Exklusivt 2 GB USB-minne i The Sims diamantdesign
Exklusiv nedladdningsbar europeisk bil
Ny ringsignal i TS3-tema
Exklusiv spelguide med tips från Prima

Har nu börjat längta efter TS3. Trodde ett tag att jag inte skulle köpa det men nu vill jag verkligen!


Kommentarer
Postat av: Denise

Grattis (eller vad man ska säga) =P

Sv: Jag är ockås säker på att jag fick tillbaka skivorna när du hade haft dem...

2009-01-28 @ 15:31:46
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0