Båttur

Andra ungdomar är ute och super på midsommar. Jag åker ut med båten med mamma, pappa, hunden och Scrubs season 1 på DVD. Men det trivs jag med. Det är sådan jag är. Visst har jag grymt kul när jag är ute med mina kompisar men jag ser liksom ingen mening med att supa sig så full så man inte kommer ihåg något man gjort. Jag dömer ingen som gör så, jag har bara ingen lust att göra det själv.

Båtturen var iaf jättemysig och gud vad luften ute i skärgården känns ren! Tre djupa andetag och min förkylning var borta. Och en hel säsong av Scrubs fick mig på riktigt gott humör och nu kan jag inte låta bli att göra Elliots "I-told-you-so"-dans hela tiden! Och så drar jag paraleller mellan verkligheten och Scrubs. Jag försöker att inte göra det allt för mycket när det inte är några där som förstår eftersom det måste vara grymt irriterande.

Imorgon ska jag till Amanda!


Molly blir av någon anledning mer gosig på båten...


The planets all align when you look into my eyes and just like that chemicals react

Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

I morgon blir det kul, barnsligt kul! Tacos och ICA-läsk typ... förutom riktig cola till dig förståss.

2009-06-21 @ 01:38:01
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0