I close my eyes and the flashback starts

Jaha... Sista basgruppssamlingen idag. Eller jag vet inte om v kan kalla det för det. Hela basgruppen (klassen) var bjudna hem till Annika (vår handledare/mentor) på fika. Det var verkligen jättetrevligt! Gott fika, mysig lägenhet och trevliga människor! Kommer sakna den här basgruppen och Annika grymt mycket!

När jag kom hem väntade The Sims 3 Collectors edition på mig här hemma! Det innebär bland annat The sims 3, en exclusiv t-shirt, ett usb-minne och en del exlcusiva extramaterial! Jag harinte installerat spelet ännu. Gör det förmodligen på lördag.

Idag har jag gjort en sista backup på datorn som ska lämnas in imorgon. Jag är faktiskt ganska deppig över det. Jag gillar den där datorn och jag kommer nog sakna den ett tag. Jag har ju min stationära och kommer snart köpa en ny men ändå... Den är liksom en del av gymnasiet!




Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Gillar rubriken, kunde inte vara mer passande... ! Och ja, datorn som så mycket annat - typ passerkortet - är en rätt stor del av gymnasiet. Men vi har väl lärt oss; sometimes moving on with the rest of your life starts with good-bye. ?

2009-06-05 @ 06:49:48
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Nej!

Vad har du fått? Är så otroligt besviken, det stod på ts2's hemsida att man skulle få en karta över staden, t-shirt och en massa fler grejer...

2009-06-07 @ 13:39:06
URL: http://simsnorden.blogg.se/
Postat av: Amanda Ekeberg

Svar ("och vad var första tanken då? ;D"): Så bra som du känner mig vet du nog vad första tanken var ;P hehe

2009-06-10 @ 11:54:30
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: Irma

Va?! Jag fick inte en t-shirt eller introduktion, e grymt besviken...

Gullig blogg btw! :D

2009-06-10 @ 19:27:40
URL: http://imso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0