Jaha... Duktig var det ja...

Nu ligger hälften av lådans innehåll på tv-bordet, resten ligger kvar i lådan. Jag tröttnade en bit på vägen... Istället såg jag lite på TV och chattade. Och så har jag sett en del avsnitt av Scrubs. Jag skulle bara kolla om det funkade på min nya laptop och så råkade det bli så att jag bara har ett avsnitt kvar på disc 1... Tur att det finns 3 discar till!

Imorgon åker jag ut i skärgården med mamma, pappa och hunden. Ska bli väldigt skönt att komma ut dit. Jag har saknat det! Jag kommer säkert ångra att jag sagt det imorgon när jag står där imorgon i regnet och ska hoppa iland med en tamp. Klippor blir otroligt hala när det regnar. Speciellt om det finns mossa också. Ibland är det jobbigt att vara den som är bäst på att hoppa, klättra, knyta. Pappa har iofs skaffat världens fusktampar (ankarlinor på rulle med typ... klipps. Skittrist och jävligt jobbigt eftersom man måste in under busken/trädet när man ska ta loss det. När man knyter kan man välja precis vart knuten ska vara)

Jag har fått jättefina kommentarer på The Studio-bilderna på facebook! Tack för det =)


Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Jag ska tänka på dig när jag har femkamp i regnet :) Så får du tänka på mig. Sen får vi även hoppas att det finns andra som tänker på oss ;P

2009-06-18 @ 23:27:41
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0