Jaha... Rubrik?

(Orka skriva rubrik -.-)

Dagen har varit helt ok. Svenska, lunch, umgås med Amanda, MVG-seminarium, matte"lektion", hem och sola, ridning. Fick rida Bontje igen och det gick jättebra! Ibland kändes det som om hon ätit raketbränsle till frukost... Jessica berättade att hon egentligen skulle tävlat i hoppning igår men tydligen hade inte tjejen som skulle rida henne velat göra det efter framridningen... Det säger en del...

Om en vecka är det bara en natt kvar till studenten! Det är helt sjukt! Fan vad jag kommer sakna skolan! Och då menar jag byggnaden och människorna, inte arbetet (förrutom matte och engelska). Tänk att jag ska lämna de här människorna och förmodligen aldrig se flera av dem igen! Uscha!

Igår var det morsdag och jag borde verkligen firat mamma mer! Studenten har liksom puttat undan allt annat ur hjärnan och det känns som om jag inte fått fram riktigt hur mycket mamma betyder för mig och hur otroligt tacksam jag är för att jag har henne! Det finns helt enkelt inga ord som räcker. Gaah jag blir så frustrerad när ord inte räcker till! Jag hoppas du förstår iaf mamma!

*Lägger upp en bild imorgon istället*

Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Jag tycker inte att du behöver oroa dig. Mamma ska inte bara firas på mors dag. Blir nästan bättre om man helt spontant en annan dag säger till henne hur mycket hon betyder. Annars blir det lätt lite pressat kanske... och egentligen behöver man väl inte en speciell dag för att säga åt någon att den betyder mycket?! :)

2009-06-02 @ 16:44:41
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0