Seg och regnig dag

Jag har verkligen inte insett att jag tagit studenten. Igår sa jag till mamma "Jag sätter mig och tittar lite mer på tv" och hon svarade (för att retas) "Ska du inte plugga lite först?" och jag fick nästan panik då jag inte kom på vad jag glömt att plugga! Jag undrar hur lång tid det kommer ta innan jag helt inser att gymnasietiden är över. Dagen efter studenten vaknade jag där i den otroligt sköna sängen i lägenheten och såg en sådan lampa som jag förknippar med Arvika (där mormor, morfar, min moster och kusin bott under hela min uppväxt) och så kände jag den doft som tillhör Theresia och Christinas radhus och så såg jag det gråa ljuset utifrån. Då fick jag en stark känsla av att jag var 10 år, det var höstlov och jag var i Arvika. Det var en väldigt skön känsla!


Igår började jag starta upp min nya fina lilla laptop (en Vaio VGN-CS11S/Q, alltså svart). Det är fortfarande lite småfix kvar att göra men det är sådant som dyker upp under tiden. Idag blev jag klar med alla tre recovery discarna iaf. Hoppas bara att jag inte kommer behöva dem.


Imorgon flyttar min storebror hemifrån! Det känns väldigt skumt. Dessutom har jag ju aldrig ens sett lägenheten han ska flytta till. Det var nog en av de första visningarna jag inte var med på så det ska bli roligt att få se den imorgon.


Om fem minuter börjar Queen Sized som jag ska se så jag ska fixa lite snacks till det. Några bilder blir det inte i det här inlägger eftersom de enda bilderna jag har på den här datorn är två som jag fått av Johanna och några helt crazy bilder på Denise och jag tror inte någon av dem skulle bli särskillt glad på mig om jag la upp dem....




Kommentarer
Postat av: Denise

Haha tack för det! =P

2009-06-14 @ 21:24:52
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0