Skolan och Imperiet

Igår åkte jag, trots sommarlov, till skolan. Amanda skulle lämna en väska och så tänkte jag att jag kunde följa med och hälsa på alla lärare. Dessutom kände jag att jag inte sagt ordentligt hejdå till min handledare.
Vi hade det iaf jättetrevligt i skolan och pratade med lärare och varandra. Vi var väl där i två timmar tror jag. Sedan hämtade mamma mig och vi åkte till Haninge och fixade med tillgodokvitton och så och efter det handlade vi på Maxi. Jag köpte Scrubs season 1 på DVD... Jag hade jättesvårt att välja vilken jag skulle ta eftersom de hade fem Scrubs säsonger och flera andra som jag vill ha. Det får bli senare i sommar ;) 

På kvällen åkte jag in till stan och träffade Amanda, Iris, Alex, Adamsson, Steph, Patrik, Ruth och Rosanna för att ta en drink och snacka. Vi hamnade på Imperiet som ligger i Skrapan. Det var verkligen jättetrevligt! Åkte hem vid tolv. Somnade väldigt sent och idag vaknade jag inte förren klockan 11 och då hade jag drömt en hel del...



Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Jag gillar dina drömmar! Och haha, där är ju jag på bild... Tacksam för att du inte tog den där när det ser ut som att jag är väääääääldigt osäker på vart jag hamnat ;)

2009-06-18 @ 13:53:46
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får berätta drömmarna sen:P

2009-06-18 @ 14:51:18

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0