Vakna med ett leende på läpparna

Det är just vad jag gjorde idag. Jag vaknade med ett leende på läpparna. Förmodligen beror det på drömmen jag hade precis innan jag vaknade. Jag drömde om Bontje. Det var en ridlektion med hoppning. jag hade Bontje och hon var seg (redan skitkonstig dröm) men sedan efter att jag hoppat banan (vilket inte gick så bra eftersom hon var seg och några andra elever red runt på banan och någon ramlade av och så) så skulle jag tydligen hoppa själv, alltså utan häst! Jag vet att jag misslyckades med första hoppet och ramlade bredvid hindret men jag skrattade typ hela tiden och det var ungefär då jag vaknade. Det var väldigt härligt att vakna och känna sig så glad!

Idag har jag lite skolarbete att fixa men jag har väldigt mycket större lust att storstäda mitt rum så som Jossan gjorde igår! Dessutom har jag ont i huvudet på grund av det här vädret.

Johanna kan inte du övertala din familj att flytta till Stockholm??

Kommentarer
Postat av: hea

Men gu, hon är ju lik Rachel, hur har jag kunnat missa det?! :)

Gör ett ryck och städa, allt känns bättre sen!

Ha en fin kväll

2009-06-03 @ 18:26:26
URL: http://healina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0