10 timmar igen

Idag var jag i skolan i 10 timmar igen! 7,5 av de timmarna spenderade jag med Amanda och shit vad kul vi har haft! En hel del matte har jag lyckats göra också. Dagen började 9.10 med Internationell Ekonomiprov som nog gick helt ok iaf. Sedan lunch och några timmars matte/prat/skratt. Klockan 15.10 var det Matte WS och vi vr så duktiga förrutom när ingen av oss kunde -1^-2... Kvart över fyra gick vi till Subway och åt middag. Sedan tillbaka till skolan typ kvart i fem och där satt vi coh såg alla lärare och t.o.m. rektorn gå hem. Klockan fem började Mattecentrum och den här gången bad vi faktiskt om hjälp (vilket tyder på att vi faktiskt räknade matte) Jag kom hem typ halv åtta och sedan dess har jag suttit framför datorn och TVn. Imorgon ska jag in till skolan och hämta min mössa och mina studenkläder!!! Shit vad det känns konstigt att det bara är 10 veckor kvar nu!!! Herregud!

Lite eventuella planer inför sommaren har gjorts också och jag hoppas verkligen att de blir av! Vore så himla kul! Även vissa delar av påsklovet är fixade. Lite planering kvar.

Btw har jag skavsår på långfingret efter dagens prov -.-


You want to be known
You want to be heard
and know you are beautiful
You have so much to give
and some change you wanna live
so shout it out and let it show
You have a diamond inside your heart
A light that shines bright as the stars
Don't be afraid to be all that you are

Kommentarer
Postat av: hea

Usch för prov, så många timmar i skolan borde vara förbjudet! Jo, hon har otrióliga ögon :) Tack snälla för din kommentar, lova ha en bra onsdag nu!

2009-04-01 @ 09:47:04
URL: http://healina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0