7 timmar i skolan!

Imorse kom jag till skolan ungefär 10.50. Klockan 18.10 åkte jag hem. Jag har faktiskt inte haft någon lektion. Det var en liten informationsgrej om ansökan till högskolan. Otroligt segt eftersom det var en syo-kandidat som skulle hålla i den. Men men... Innan det åt jag lunch med Amanda, Denise och Lini. Efter samlingen satt jag och pratade med Amanda och "pluggade". Klockan 5 började mattecentrum. Det kändes verkligen konstigt att sitta där och se alla lärare gå hem!
Imorgon ska jag och mamma på syomöte. Behövs nog.

Just nu sitter jag och tittar på Lyxfällan. Hur f*n kan folk låta det gå så långt??

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha jag tänker precis det samma =P

2009-03-19 @ 21:33:28
URL: http://denisey.blogg.se/
Postat av: Amanda Ekeberg

muahahaha xD det gör vi om! ;P

2009-03-21 @ 19:55:27
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0