Another day with a smile on my face

Jag har verkligen haft mycket energi idag av någon anledning. Jag trodde att jag inte skulle orka med något idag men jag har varit riktigt glad hela dagen. Mycket har berott på inställning. Varje gång jag börjat slappna av har jag kännt att jag egentligen är riktigt trött men då sträcker jag på mig och ler och energin kommer tillbaka. När mamma och jag var i Haninge centrum för att gå på systemet och hämta ut Mollys medicin gick jag in i en skoaffär. Jag har letat efter nya skor i 3 år. En kvart efter att jag gick in i skoaffären kom jag ut därifrån med 3 par skor. Två kilklackar (ett par kommer evntuellt bli mina studenskor) och ett par svart sneekers från Esprit. Tänk att det kan bli så ibland! Dessutom provade jag ett par andra skor som jag kanske ska köpa senare. Får se om jag orkar ta kort på skorna senare så ni får se.

Nu ska jag bara slappa resten av kvällen.



Mamma och jag var på återvinningen med en massa saker idag också

Kommentarer
Postat av: Denise

Hehe det brukar ju vara det man inte letar efter just den sekunden som hoppar på en. Och inställningen gör för det mesta 75% av upplevelsen. Man måste tänka positivt ;)

2009-03-13 @ 18:22:36
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0