Detta ger mig styrka!

Ibland kan jag sitta och tycka synd om mig själv och tycka att allt är jobbigt. De senaste månaderna har den känslan minskad drastiskt och det beror på en av de bloggarna jag läser. Bloggen heter CPMamman och skrivs av Towe. Hon är mamma till 2-åriga Tekla som är CP-skadad. Towe har en enorm styrka och ett sådant mod! När jag läser hennes blogg där hon skriver så positivt trots de uppenbara motgångarna hon möter blir jag starkare och mer positiv. CPMamman är verkligen en blogg jag kan tipsa om!


Även hundar stöter på problem ibland...

Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Haha härligt problem hunden stöter på!

2009-03-29 @ 19:59:47
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: towe

Tack, det var fint gjort och skrivet :)

2009-03-31 @ 20:35:21
URL: http://cpmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0