Duktig-dag

Idag ska jag ha en riktig duktig-dag. Jag ska hjälpa mamma att städa hela huset, jag ska göra en ordentlig städning i mitt rum, jag ska hjälpa till med handlingen och jag ska eventuellt plugga lite. Tyvärr fick dagen en ganska dålig start. Jag vaknade först vid halv åtta och tänkte gå upp då men råkade somna om till halv elva. När jag går upp så sent blir jag seg resten av dagen. Så vi får se hur mycket jag orkar idag. Dessutom är jag inte helt frisk ännu.

Jag har iaf börjat stretcha varje kväll och det gör underverk för min kropp! Alla spänningar i axlar och leder släpper och jag kan slappna av på riktigt! Prova det, ni som är spända!

Nu ska jag leta efter havre/chocolatechip-kakrecept. Har du något? Skriv en kommentar!


Bilden är ritad, scannad och färglagd av mig! Do NOT steal!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0