Home again

Äntligen är man hemma igen. Är verkligen trött nu efter att ha varit rätt speedad hela dagen. På morgonen fick jag skjuts till skolan vilket var tur eftersom jag har rätt ont i ryggen och väskan är obarmhärtigt tung när jag ska ha med datorn och mattegrejer och annat. Först hade jag Internationell ekonomi om valutahandel. Jag tyckte det var rätt intressant och spelade bara Harpan ibland (de gånger läraren fick gå igenom samma sak tre gånger för att folk inte lyssnade). Efter lunchen fick jag syn på en gammal lärare så jag gick och hälsade på  henne och sedan träffade jag min gamla handledare också. Första kommentaren var "Vad lång du har blivit" och det är nog sant... Jag var 175-176 cm lång när jag började i gymnasiet och nu är jag runt 179 cm... Dessutom har jag en del kompisar i samma längd som jag nu så jag sträcker mer på mig.
15.10 var det genomgång av MVG-tal på Matte C som jag gick på. Jag hängde faktiskt med väldigt bra i allt! *Stolt* Efter matten gick jag, Amanda och Ruth till Subway och åt en varsin macka innan de skulle på någon föreläsning någonstans och jag tog bussen hem. När vi kom ut från matten var det snöoväder! Man såg inte till gullmarsplan! (Gullmarsplan ligger väldigt nära skolan)

Sedan jag kom hem har jag tittat på GossipGirl (Denise laddade ner söndagens avsnitt åt mig). Jag har precis börjat få väldigt ont i halsen så jag hoppas verkligen att jag inte kommer bli sjuk nu!


Ett av de första korten vi har på Molly. Här är hon inte stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0