Lite senare än vad det var tänkt

Hade ju faktiskt tänkt uppdatera direkt när jag kom hem men det blev inte så fast jag satt vi datorn hela kvällen. Jag tittade på TV samtidigt så...

Igår var det alltså ridning. Jag red Caffe istället för Rita av någon anledning men inte klagar jag. Caffe är inte direkt en favorit men hon är bättre än Rita iaf. Hon är också kraftig i typen och ganska sur i stallet men inte lika iaf. Hon var jättegrinig precis innan jag satt upp och började gå precis när jag satt foten i stigbygeln så det blev lite stressigt där men jag lyckades iaf komma upp utan att ramla ner från pallen. I första galoppen började hon jaga Rita... =P Fick som tur är stopp på henne. Resten av lektionen gick bra även om hon är väldigt stel i höger sida, men hon hade bra bjudning iaf. Jessica sa att det var väldigt roligt att hon var så glad för hon hade tydligen varit jättesur hela veckan. Fick jättefint beröm efter lektionen också. Jessica sa att vilken häst jag än sitter på så får jag fram dem och de blir glada. Sådant blir man så himla glad av!

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Kom nästan försent på morgonen pga snön. Enligt bilens klocka kom jag till parkeringen 09.09 och lektionen börjar 09.10 så då blev jag ju lite stressad. Dock gick den tydligen före så jag han t.o.m. hänga in jackan i skåpet. På morgonen var det Internationell ekonomi. Helt okej. Sedan lunch och efter tre timmar var det prov. Pluggade inte alls till det eftersom jag bara gjorde det för skojsskull. Får se hur det går.

Efter att jag kom hem gjorde jag i princip ingenting. Imorgon ska jag och mamma till veterinären med Molly. Vi måste få recept utskrivet för hennes medicin så mamma beställde tid idag. Det blev en ganska tidig tid så jag borde verkligen sova nu...


Söta lilla Cafe Latte som egentligen heter Ronja




Why is everything so confusing? Maybe I'm just out of my mind?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0