Seg söndag

Riktigt seg söndag idag. Iofs har jag och familjen varit på två visningar (bror ska ju flytta hemifrån snart). Dessutom har jag och pappa tvättat familjens tre bilar. Då blir man riktigt trött kan jag säga! Men nu står de där ute och blänker. Eller de skulle blänka om den där j*vla solen ville titta fram lite mer. Jag längtar verkligen efter vår/sommar nu! Och studenten, även om det kommer kännas jättetomt att inte åka till skolan och träffa alla!

Nu ska jag titta lite på TV. Orkar inte göra något mer idag...



Precis vad jag skulle behöva nu! Solvarma klippor och lugnet i skärgården

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0