Skola, en lektion på en vecka

Sitter just nu i skolan. Idag var det ingen svenska och ingen UF-lektion (vi ska dock ha möte 14.00). Så jag har bara matte idag och sedan är det studiedag tisdag-onsdag och jag har inga lektioner tosdag-fredag så jag har en lektion på hela veckan. Ganska slappt... Idag är det ridning och jag ska rida Caffe... Inte direkt något jag ser fram emot men det ska ändå bli skönt att röra på sig ordentligt. Jag kommer ha extrem träningsvärk på tisdag...

Något jag ser fram emot idag är verkligen Chuck som börjar klockan 20.00 på sexan. Förra avsnittet slutade väldigt spännande! Det är tur att ridningen slutar i tid. Jag kommer hem  19.30 så då hinner jag precis byta om och äta middag innan Chuck börjar. *Intresseklubben antecknar*


Jag och Caffe på uteridbanan förra våren.


Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

MEN! en sak är säker, du måste komma till skolan på torsdag. Pleeeeease (tänk dig nu att jag försöker le så brett jag kan och vifta med mina korta ögonfransar så gulligt jag kan) !!!

2009-03-16 @ 20:51:30
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0