Skola och hur trött som helst...

Första lektionen för dagen är avklarad. En SvenskaC-lektion utan rast. Iofs är lektionen bara 70 minuter lång men man blir ändå jäkligt trött. Denise den lilla rackarungen försov sig. Jag trodde hon var hos tandläkaren så det avr det jag sa till läraren. Frida är sjuk, stackaren. Lini är nog också sjuk. Har inte hört något från henne men hon var inte här så det får man väl anta.
Helgen har varit riktigt slapp. Har varit lite förkyld med feber och rejält ont i halsen. Jag hade förberett mig på en veckas hög feber som vanligt men jag är redan nästan frisk och jag började få ont i halsen i fredags. Helt otroligt! Börjar jag bli stor nu eller?

Igårkväll spelade jag SPA med Denise igen. Riktigt kul faktiskt. SPA är något som jag och några kompisar utvecklade i typ 7an på en Falunresa. Det är en utveckling av Sanning eller Konsekvens. Det finns säkert många andra som har samma och/eller liknande versioner. SPA är en förkortning:
Sanning
Procent
Alternativ

Sanning är ju bara vanliga sanning. På procent akn man fråga typ "Hur mycket får den i snygghet" eller "Hur mycket får den läraren i lärarkunskaper?" På alternativ ger man två alternativ som personen får välja mellan. Det kan vara allt från "Vem skulle du helst kyssa av den eller den?" och "Äta 10 maskar eller bara ha gröna kläder resten av ditt liv?". Det här kan man, till skillnad från Sanning eller konsekvens, även köra över MSN!


 

Kommentarer
Postat av: S t y l i s s i m o

Sv: Tack så mycket för all support. Alla kommentarer och peppningar har varit mer än positiva för oss.



Kram

Stylissimo

2009-03-09 @ 21:05:54
URL: http://stylissimo.blogg.se/
Postat av: Denise

Spa är faaarligt!!! =O

2009-03-10 @ 21:21:08
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0