Skola utan lektion

Åkte till skolan idag trots att jag inte hade någon lektion. Kom dit ungefär kvart över 10 och pratade med bland annat Amanda och Denise. Jag är så glad att jag har er! Jag har ingen aning om vad jag skulle göra om jag inte hade er eller om vi, gud förbjude, skulle bråka! Samma gäller dig Johanna!
klockan 11.40 hade vi basgruppssamling. Inte det mest nödvändiga men jag gick dit iaf. Efter den gick jag och Denise till Subway så jag kunde betala tillbaka min skuld till henne. Det är så trevligt att sitta där och äta världens godaste macka och prata med Denise! ^^ Efter lunchen gick jag tillbaka till skolan och snackade med Amanda ett tag innan mamma hämtade upp mig och åkte och handlade.
Just nu sitter jag och väntar på att Amanda ska komma hem så vi kan snacka på msn. Jag borde nog påbörja städningen så det blir mindre av det imorgon, men jag orkar inte riktigt.


My head is saying no but my heart keeps giving in

Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Du är så underbart gullig! Vaddå "står ut med dig"?!... hur skulle man inte kunna det? :) Sjysst slutmening också ;D

2009-03-05 @ 18:39:19
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0