Sovmorgon och utvilad... or not!

Jag hade sett fram emot en sovmorgon och att vakna utvilad och pigg men vad händer? Jo, först och främst tar det minst 3 timmar innan jag somnar (somnar alltså efter 3) och sedan drömmer jag flera helskumma drömmar (bland annat bråkar jag med min brorsa om en cola-flaska...) och sedan vaknar jag vid 8 av att vovven gnäller. Och sedan vid 9. Och sedan vid 10 men då gick jag upp med världens tyngsta huvud och värk i hela kroppen. Nu, efter 1½ timma, börjar jag vakna men jag är fortfarande extremt trött. Det är inte direkt bra eftersom jag ska plugga en hel del idag... Vi får se om jag blir piggare sen. Nu ska jag iaf plocka iordning på mitt rum (hur f*n kan det bli så stökigt på en vecka???). Först kanske jag ska skriva upp en att göra-lista...



Bilden är gjord i Illustrator av mig till en uppgift i Grafisk Illustration. Fick mycket beröm för spiralen *stolt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0