Vaken trots studiedag

Studiedag idag med (alltså en extra söndag) men jag har varit vaken ett tag. Jag kan aldrig sova nä jag får av någon anledning...
Ridningen i måndags gick iaf okej. Hade Caffe och hon var lite stel men jag är ganska nöjd iaf.
Igår var jag hemma hela dagen till typ kvart i fyra då jag åkte in till skolan och träffade Amanda. Vi åt "middag" på Subway och sedan satt vi på mattecentrum. Ruth kom dit 17.30. Det var ganska kul faktiskt och jag fick lite matte gjort. Just igår behövde jag inte hjälp men så kanske det inte alltid är. Nu blev det iaf av att plugga lite.
Idag ska jag försöka plugga lite också. Och så måste jag komma ihåg att smsa Sofia som fyller 17 år idag! Jag brukar alltid glömma smsa även om jag tänkt på det samma dag...


En bild på mig och Hiawatha från våren 2003.

Kommentarer
Postat av: sofia

tacktacktack så mkt :D :D :D

2009-03-18 @ 22:23:04
URL: http://mondaysunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0