Världens bästa uppmuntran!

Jag satt vid datorn och tänkte på att jag allt borde börja plugga och kände mig allmänt nere. Då får jag ett sms som verkligen räddar hela dagen:
                   "Det var tomt utan dig idag"
Smset kom från Amanda och det värmer verkligen! Tack för att du alltid finns där och muntrar upp mig!

Annars idag har jag plockat lite på mitt rum, handlat och "tränat". Mer om "träningen" senare. Nu borde jag VERKLIGEN plugga... Urk för prov i internationell ekonomi...


Världens bästa Amanda!!


Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Haha vilken tajming man har då :D:D <3

2009-03-27 @ 15:09:54
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda Ekeberg

Förresten tänkte jag på en sak.. Vi MÅSTE ta en ny bild.

2009-03-27 @ 22:06:47
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0