Larm och Askepot

Dagen började lite halvt intressant när jag kom till skolan och möttes av ett tjutande inbrottslarm. Klockan var typ 5 över 9 och lärarna sa att om det inte slutat 10 över skulle alla lektioner ställas in. Larmet fortsatte och alla elever gick hem. Jag, Frida, Amanda, Erica, Ruth och Joel var kvar lite längre men sedan gick Frida och Ruth och efter ett tag även vi andra. Jag åkte hem med planer på att plugga hela dagen men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. när jag kom hem var klockan tio i elva så jag tänkte ha lite rast i en timma och sedan äta. På msn fanns Denise och vi startade en "videokonversation" utan webcameror (bara ljud) och där satt jag ett tag och försökte hjälpa henne med facebook (DENISE har skaffat FACEBOOK!!!) Plugget blev det nästan inget av. Läste lite men inte alls så som planerat.

Sedan var det dags att åka till stallet. Hela dagen har jag haft en känsla av att jag inte skulle få rida Malwin idag och jag hade rätt. Jag fick rida Askepot vilket är jättekul eftersom jag inte fått rida henne alls sedan jag satte henne som favorit! Det gick faktiskt riktigt bra också och det kändes som om jag börjar förstå mig på henne mycket mer även i dressyren nu.

Ikväll är det självklart skitbajshockey så inget Chuck idag heller. Fan jävla skitsport! *sur*


Askepot är liiiite större än Malwin (skiljer ungefär 17 cm i mankhöjd och dessutom är den här vita damen lite kraftigare och har betydligt längre hals)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha vadå skithockey? :O

2009-05-04 @ 22:59:36
URL: http://linawahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0