Jaja =P

Amanda tycker att jag ska blogga så nu gör jag det. Hon sitter här bakom mig.

Igår var vi i stan och tog några drinkar (okej en och en halv cider var) och snackade. Jag fick även träffa hennes högstadiekompis Julia och det var jättetrevligt!
Vid halv ett åkte vi hem iaf och det var faktiskt förvånansvärt många som åkte hem redan då! (en hel del väldigt fulla människor...)Men det var skönt att komma hem relativt tidigt iaf.

Idag ska vi skjutsa Amanda till Östra station och sen ska jag köra hem. Sen är det städning och annat fix inför "farsdags-middagen" vi ska ha med mormor och morfar ikväll. (Vi missade liksom att fars dag är nästa söndag...)

NU HAR JAG BLOGGAT AMANDA! =P


Sötvovven i skärgården för X antal år sedan


Kommentarer
Postat av: Denise

Hade du klänning igår?! :D

2009-11-01 @ 22:00:47
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0