Sushi-kväll

Igår hade jag sushi-kväll hemma hos mig. Det blev jättelyckat! Det var jag, Lini, Linda, Iris och Amanda. Lini och Amanda kom hem till mig och sen mötte vi upp Iris och Linda i centrum är vi köpte sushi och tog med oss hem. Jag är stolt över Amanda som vågade testa sushi igen trots det mindre lyckade första försöket!
Det blev mycket prat och skratt igår! Vid elva följde vi Iris och Amanda till bussen och halv tolv åkte Linda hem. När hon åkt tittade jag och Lini på en av mina favoritfilmer (The Ron Clark Story med Matthew Perry). Vi kom i säng ungefär samma tid som jag brukar gå och lägga mig...
I morse var vi riktigt sega! Klockan 9 var jag tvungen att gå ut med vovven men när jag kom hem igen gick jag och la mig och somnade om... Sov till ungefär 12.
Mamma skjutsade Lini till pendeltåget och sen körde jag hem därifrån (bra när övningskörningen känns mer nödvändig)

I fredags var jag på middag hemma hos Denise som är hemma i Stockholm över helgen. Det var jättetrevligt det också! Det var hon, jag och Iris och vi åt pizza och pratade massor. Jag hade tänkt åka hem men bussarna hade slutat gå så jag skulle behöva ta nattbuss och byta på ett ganska läskigt ställe så jag fick stanna hos Denise. Jag sov faktiskt bättre där än jag gjort på länge! Jag som inte brukar kunna sova hos andra...

Nu ska jag nog ta och sätta mig och läsa Breaking Dawn (sista boken i Twilight-serien). Är fortfarande trött och seg. Jäkla väder!

En bild som jag tog med systemkameran för några veckor sedan


Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Jag hade jättemysigt =) Riktigt häftig bild! Tack för att du finns <3

2009-11-16 @ 20:47:34
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0