Back to school?

Jag sitter just nu i SKOLAN! Kära gamla Kunskapsgymnasiet Globen.
Jag och Frida var på banken vid gullmarsplan och avslutade ett bankkonto. Vi träffades klockan 10 och sen var det tänkt att jag skulle träffa Iris klockan 12 ungefär. Jag hade tänkt gå i Globen och leta efter en present till mormor men det gick ganska fort (Tror iaf att jag hittat en. Är inte helt säker) Så jag var klar strax efter 11. Jag hade inte direkt lust att stå ute och vänta så jag gick in i skolan och hittade Iris. Hon är just nu på seminarium så jag lånar hennes dator. Just nu är det svårt att fatta att jag inte går här längre. Iofs är inga av mina klasskompisar här men endå...

Senare ikväll kommer jag skriva om gårdagen som var riktigt rolig faktiskt! Förmodligen blir det alltså två inlägg idag!

(Ingen bild i det här inlägget eftersom det inte är min dator)


Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Men, du hade ju kunnat sno en av henne ;) Hehe känns lite svårt att fatta att du satt i skolan och såg allt och alla medan du skrev...

2009-10-09 @ 14:51:20
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0